Zadania i obowiązki głównej księgowej

Liczba odwiedzających: 246

Zgodnie ze statutem:
§ 27. Do zadań głównej księgowej należy:
1) prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansów, analiz ekonomicznych,
3) prowadzenie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
4) współpraca z bankiem, Urzędem Skarbowym i ZUS.
5) opracowywanie planów budżetu we współpracy z dyrektorem,
6) współpraca z organem prowadzącym w zakresie wykorzystania środków finansowych i realizacji budżetu
przedszkola,
7) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi przedszkola,15
8) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
przedszkola,
9) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych
i gospodarczych,
10) kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
11) uczestniczenie w pracach komisji przetargowej dla wyboru oferenta dotyczących wykonywanego remontu
lub zakupu.