Zadania i obowiązki sekretarki

Liczba odwiedzających: 356

Zadania i obowiązki sekretarki


Zgodnie ze statutem:
§ 32. Do zadań sekretarki w przedszkolu należy:
1) kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
2) prowadzenie prawidłowego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną16
3) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
4) przygotowanie zleconych dokumentów, sprawozdań, pism, listów.
5) kontrolowanie terminów i przekazywanie informacji innym komórkom.
6) sporządzanie stosownej dokumentacji związanej z pracą sekretariatu.
7) wydawanie delegacji służbowych.
8) przygotowanie list obecności pracowników.
9) rozliczanie czasu pracy i prowadzenie kartotek urlopowych, przygotowanie kwartalnych sprawozdań do
kadr,
10) prowadzenie powierzonych teczek z dokumentacją przedszkola,
11) kontrolowanie terminów (badania lekarskie pracowników, zaświadczenia lekarskie, szkolenie bhp, narady,
szkolenia nauczycieli, imprezy dla dzieci) i przekazywanie informacji odpowiednim osobom,
12) prowadzenie składnicy akt w zakresie ustalonym instrukcją kancelaryjną i archiwalną,
13) wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez dyrektora,
14) przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i tajemnicy służbowej.