Zadania i obowiązki specjalisty do spraw płac

Liczba odwiedzających: 319

Zadania i obowiązki specjalisty do spraw płac

Zgodnie ze statutem:


§ 29. Do zadań specjalisty (ds. płac) należy:

1) prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników pedagogicznych, administracyjnych i
obsługowych w oparciu o aktualne angaże zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS DRA za okres miesięczny i roczny dla obsługiwanych przedszkoli,
3) rozliczanie rocznych (okresowych) dochodów pracowników do podatku dochodowego od osób fizycznych.

§ 31. Do zadań księgowej (ds. kapitału początkowego) należy:


1) naliczanie kapitału początkowego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w oparciu o dokumentację płacową
oraz akta osobowe będące w posiadaniu PMI 5,
2) współpraca z ZUS w sprawie naliczania kapitału początkowego.